ارائه ۸۲۰ خدمت دندان‌پزشکی رایگان در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

کلام ماندگار / جمال خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از ارائه خدمات رایگان درمانی، پزشکی و دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان با همکاری تیپ مستضعفین کشور و با حمایت‌های استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد. دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به برگزاری ۲ اردوی درمانی، پزشکی و دندان‌پزشکی […]

کلام ماندگار / جمال خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، از ارائه خدمات رایگان درمانی، پزشکی و دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان با همکاری تیپ مستضعفین کشور و با حمایت‌های استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد.

دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به برگزاری ۲ اردوی درمانی، پزشکی و دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان، گفت: اولین مرحله این اردو در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه سال جاری در شهر اردل برگزار شد.

خدابخشی ادامه داد: در مرحله اول این اردو حدود ۳۲۰ خدمت دندان‌پزشکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی شهرستان اردل ارائه شد. همچنین مرحله دوم این اردو در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم اردوی دندان‌پزشکی در منطقه لاران و شهر سودجان، خاطرنشان کرد:  ۲۰ دندان‌پزشک و دستیار دندان‌پزشک در اردوی درمانی و دندانپزشکی مرحله دوم شرکت داشتند.

دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت خاطرنشان کرد: در این ۲ روز نیز بیش از ۵۰۰ خدمت دندان‌پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی ارائه شد. ان‌شاء‌الله بتوان مراحل دیگر این اردو را در مناطق محروم دیگر استان برگزار کرد.