تلاش شکست خورده های مجلس برای ایجاد تقابل میان مردم و نمایندگان کنونی

خوزستان همزمان با آغاز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی، بازار شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب از رد صلاحیت برخی وزرا در فضای مجازی دست به دست می شود. ‌پس از اعلام نام احمد میدری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اخبار کذبی توسط برخی از نمایندگان شکست […]

خوزستان همزمان با آغاز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی، بازار شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب از رد صلاحیت برخی وزرا در فضای مجازی دست به دست می شود. ‌پس از اعلام نام احمد میدری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اخبار کذبی توسط برخی از نمایندگان شکست خورده انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ و برخی نزدیکان آنان در برخی رسانه ها و گروه های مجازی به راه انداخته شد که برخی از نمایندگان خوزستان مخالف این وزیر پیشنهادی خوزستانی هستند که این کار برای ایجاد دوگانگی و چندگانگی بین مجمع نمایندگا حوزستان بود.

در ابتدا شایعه مخالفت با وزیر پیشنهادی کار را مطرح کردند بعد که معلوم شد هنوز ثبت نامی صورت نگرفته و خبر کذب از آب درآمد، دوباره با ترفند دیگری با عنوان مخالفت برخی از نمایندگان استان با آقای میدری سعی در بازی جدید رسانه‌ای داشتند که مشخص شد هیچ خوزستانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی خوزستان ثبت نام نکرده است.

جالب تر این که نمایندگان خوزستان به عنوان موافق میدری ثبت نام کردند و این که یک نفر از نمایندگان در صحن صحبت کند به دلیل این است که طبق قانون مجلس از میان چندین نفر که ثبت نام کرده اند، قرعه کشی صورت می پذیرد اما در نهایت حداکثر دو نفر مخالف و دو نفر موافق میتوانند صحبت کنند‌. این تلاش ها و هیاهوهای رسانه ای درحالی پس از برملا شدن خبر کذب مخالفت ۵ تن از نمایندگان خوزستان در مجلس با میدری صورت می پذیرد که برخی از نمایندگان سابق مجلس که بعضا سوابقی در اظهار نظر و حمایت و یا رد لوایح مجلس را نداشته اند، اکنون و پس از کنار رفتن از نمایندگی مردم، تبدیل به پشت پرده این شایعه سازی ها برای تضعیف جایگاه مجلس شده اند، افرادی که هنوز فکر می کنند در انتخابات اسفندماه هستند و سعی در تفرقه افکنی با شایعه سازی و ایجاد چند دستگی میان مردم دارند.