برشی از سخنرانی جناب آقای دکتر محمد هادی عسگری، ریاست سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار در سالن اجلاس سران | علیرضا محمودی فرد

طبق گزارش کلام ماندگار، دکتر محمد هادی عسگری ریاست سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.دکتر محمد هادی عسگری، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار ضمن خیر مقدم به حضار در رابطه با عوامل مهم موثر در موفقیت کسب و کارها به دو عامل محیط کسب و کار و نحوه مدیریت کسب و کارها اشاره کرد. | تنظیم: علیرضا محمودی فرد

طبق گزارش کلام ماندگار، دکتر محمد هادی عسگری ریاست سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، به سخنرانی پرداخت. دکتر محمد هادی عسگری، رئیس انجمن مدیریت کسب و کار در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار ضمن خیر مقدم به حضار در رابطه با عوامل مهم موثر در موفقیت کسب و کارها به دو عامل محیط کسب و کار و نحوه مدیریت کسب و کارها اشاره کرد.

دکتر عسگری گفت: بهبود محیط کسب و کار نیاز به همت تمام ارگان‌ها در سطح کلان دارد.
وی در بخش نحوه مدیریت کسب و کار به آموزش‌های مستمر علمی به منظور ارتقا سطح دانش و انجام پژوهش‌های محیط داخلی و خارجی در بنگاه‌ها را حایز اهمیت دانستند.


همچنین در بخش محیط کسب و کار که خارج از کنترل مدیران است به مناسب بودن محیط کلان اشاره کرد و گفت: این عامل زمینه مهم نیروهای شتاب دهنده فرصت‌ها و تهدیدها را در برمی‌گیرد.


دکتر عسگری بهبود محیط کسب و کار را یکی از مهمترین راهبرهای توسعه کسب و کار یک کشور دانست و افزود: هرچه این بهبود بیشتر باشد بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینی بالا بوده و منجر به عملکرد بهتر اقتصادی و بهبود فضای کسب و کارها خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این مهم نیاز به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مطلوب دارد و باید به طور مستمر وضعیت کسب و کارها مورد پایش و سنجش قرار گیرد. محیط کسب و کار در ایران، وضعیت خوبی ندارد که این محیط باید با همت تمام ارگان‌ها، بهبود یابد.

منتشر کننده: علیرضا محمودی فرد